Day 19

gardenbrat53October 15, 2005

Hmmm, did we miss a day? Oh well, here is something I did recently:

Deb
Thank you for reporting this comment. Undo
urlee

Great work Deb,

Just fooling around w/PSPX

    Bookmark   October 15, 2005 at 6:53AM
Thank you for reporting this comment. Undo
mst___

Urlee, Bev, Your siggies look great. Here is something I did last night.

Teri

    Bookmark   October 15, 2005 at 12:48PM
Thank you for reporting this comment. Undo
reduc500

Here's a siggie I just made.

    Bookmark   October 15, 2005 at 7:06PM
Thank you for reporting this comment. Undo
jacksmum

Great work ladies
Judy is there a tut to the spider web signature?
Sue :)

    Bookmark   October 15, 2005 at 7:53PM
Thank you for reporting this comment. Undo
reduc500

Yup. Didn't you get it? It was from the taggingfreaks forum.
spiderweb

    Bookmark   October 16, 2005 at 2:04AM
Thank you for reporting this comment. Undo
jacksmum

Yep I got it AFTER I'd been here. LOL
Sue :)

    Bookmark   October 16, 2005 at 2:23AM
Thank you for reporting this comment. Undo
urlee

See what you did Judy?
Seems like after you posted the tagging freaks URL awhile back, this place went "dead".
Could it be ya all went there? I know for a fact that that place can keep ya busy all day.

~Urlee~

    Bookmark   October 16, 2005 at 4:26AM
Thank you for reporting this comment. Undo
reduc500

I have to delete a lot of them. I would be there all day opening emails if I didn't!!!! And I do have other places to check!! haha
Judy

    Bookmark   October 16, 2005 at 8:30AM
Sign Up to comment
More Discussions
Genus and species
Can anyone name the genus/species of this Iris? I had...
KTSchooley
Crape myrtle black dots
Just had trees delivered today. My crape myrtle has...
wezzie321
Corel draw trace help
I have Corel Draw 12. Need help learning how to use...
Seamer1
Any tips for apple apps for room & closet/cabinet design?
Hi, I was wondering if anyone could possibly recommend...
Hobby-Chef
color matching
Hi. This is a color question. I am in the market for...
daisymaewi5
© 2015 Houzz Inc. Houzz® The new way to design your home™