Autumn Leaves Tutorial.

jacksmumMarch 19, 2005

here's the tut for the Autumn leaves blowing in the frame.

Sue :)

Tutorial

Thank you for reporting this comment. Undo
urlee

Yep Sue,
Just like going to school again!
Memories! Fond ones.
~Urlee~

    Bookmark   March 19, 2005 at 8:46PM
Thank you for reporting this comment. Undo
Summer_NH

Thx Sue!

:·)) -:¦:- )
¸.·´ .·´¨¨))
~Summer
((¸¸.·´ .·´
( -:¦:- ((·:

    Bookmark   March 19, 2005 at 8:55PM
Thank you for reporting this comment. Undo
reduc500

I liked doing that picture.
Thanks Summer.
Judy

    Bookmark   March 19, 2005 at 9:34PM
Thank you for reporting this comment. Undo
urlee

Judy, We all know your time problem (not awake or too tired) so I am sure Sue will understand. "LOL"
~Urlee~

    Bookmark   March 20, 2005 at 6:45AM
Thank you for reporting this comment. Undo
reduc500

OMG!! Sorry Sue. Lately it is Summer posting the tuts so I screwed up again. I've been sick all week. Thats my story and I'm sticking to it!! haha
Judy

    Bookmark   March 20, 2005 at 7:03AM
Thank you for reporting this comment. Undo
urlee

Sorry to hear of you being sick Judy.
Hope you are better!

By the way, are you the one who sneezed on Sue's painting? "lol"
Have to ask her about that one.

    Bookmark   March 20, 2005 at 9:52AM
Thank you for reporting this comment. Undo
reduc500

No sneezing from me. I've got bronchitis and have been coughing my brains out so I don't have much gray matter left!!
Where's the sneezing painting Sue? Share and share alike!! haha
Judy

    Bookmark   March 20, 2005 at 11:35AM
Thank you for reporting this comment. Undo
jacksmum

Hi Judy. Sorry you are sick. Hope you feel better soon.

Last Friday I didn't go to painting class as I had a cold and couldn't stop sneezing - oil paint and snot might make an interesting texture but I didn't want to be the one that invented it!! This Friday is Good Friday so classes aren't on :(

Has anyone tried that tut? The mask unzips as a psp picture and I can't figure out how to make it load as a mask. Heheee considering we've done the tut before Judy is obviously not the only one losing gray matter!

Sue :)

    Bookmark   March 20, 2005 at 5:45PM
Thank you for reporting this comment. Undo
reduc500

Sue- open the maskara thing in psp and then go to masks/new from image. Then you should be able to follow the rest of it ok. I did and you know about my brain cells!!
J.

    Bookmark   March 20, 2005 at 6:02PM
Thank you for reporting this comment. Undo
jacksmum

Thank You Judy. I'll give that a try.
LOL Yep I know your brain cells - Bob, Fred & Jenny. :)
Sue :)

    Bookmark   March 20, 2005 at 10:51PM
Thank you for reporting this comment. Undo
jacksmum

Thanks again Judy
I got it to work. LOL thought I better change the picture so you knew I'd actually done it & not just copied.
Sue :)

    Bookmark   March 21, 2005 at 2:50AM
Thank you for reporting this comment. Undo
reduc500

We would have trusted you Sue!!
Maybe we need to dig out some of those old tuts and redo them!!!
Judy

    Bookmark   March 21, 2005 at 4:49AM
Thank you for reporting this comment. Undo
urlee

Yay Sue,
Great job!
I am too chicken to try again. "lol"
May find out what age can do to a person.
~Urlee~

    Bookmark   March 21, 2005 at 4:40PM
Sign Up to comment
More Discussions
test hibiscus
Test Hibiscus
jjlovesflnature
Tape to CD or SD card
Some years ago I found an old 8mm movie of family taken...
davestexas
alternative to Adobe Photoshop?
Any suggestions for a more user friendly software that...
dahlia6
Crape myrtle black dots
Just had trees delivered today. My crape myrtle has...
wezzie321
Making copies of a DVD
Recently I had a DVD made from an old 8mm film of home...
davestexas
© 2015 Houzz Inc. Houzz® The new way to design your home™